Yer Altı Dünyasındaki Sokak Çocuğu.
Anasayfa | Medya'da Ben | Mekanım
[+] Post Title :

Veda vakti beyler :)


[+] Date : 27 Ağustos 2017 Pazar
[+] Author : Mr.SkullZ
[+] Link : https://byskullz.blogspot.com/2017/08/veda-vakti-beyler.html
[+] Type : No Type
Veda vakti geldi çattı beyler. Sanalda yaklaşık olarak iyisi ile kötüsü ile 3-4 yıldır barınıyorum. Birçok nick değiştim. Her daim insanlara yardım edip dost oldum. Çok şükür, hiçbiri sırtımdan vurmadı. Hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyorum fakat hem reel olarak faaliyet göstermeliyim, hemde sanal hayatıma çeki düzen vermeliyim. Yasal bir işte çalışmaya başlayıp hayatımı düzene sokmalıyım. Bu karar, umarım hayatımı iyi yolda etkiler. TurkCrew ve SpyHackerz'da aktif olarak görev aldım ve birkaç abi ve kardeş edindim. Kalıcı dost oldular. Hepsi ile hala görüşmekteyim. fakat, artık hem sıkmaya başladı, hemde bitti. Hack dünyasında bir şey kalmadı. Yeni gelecek arkadaşlara spoiler vermek gibi olsun. Hack dünyası abilerimin anlattığı yıllar güzeldi. Şimdi, sunucu alan herkes hacker. Blog ve sosyal medya hesaplarımı kapatıyorum. (Fake olanları) bana ulaşmak isteyenler; Skype: root.skullz@outlook.com oradan sohbet ederiz. Selametle kalın buralardan skullz geçti dersiniz :) 

 Bu kadro, benim için çok önemli. Sanala adım attığımdan beri beni yalnız bırakmadılar. Hepinizi seviyorum. Saygılarımla..
 Mectruy - Gok-Boru - Worthless - Skullz - AKI-B3Y - FataLworm - TerNanDo - Hurk4N - H4X0R.TR - r00tline - Fanetsa - Reynuman

2 yorum:

allah mehmetkelesw dedi ki...

31in oglu

allah mehmetkelesw dedi ki...

en sikici benim ulan

Yorum Gönder